1:a advent

Äntligen har jag fått sätta upp alla nya adventstjärnor och stakar som inhandlats. Känns lite extra speciellt i år eftersom jag aldrig hann med att pynta förra året när vi var nyinflyttade i huset och hade renoveringsprojekt på gång. Men igår gick jag och mös med Peter Jöbacks julskiva i bakgrunden, lite glögg på det så hade det vart perfekt... men den får vänta tills nästa år ;) Ja jag vet att det finns saftglögg men även de innehåller ju 0,nånting% så varför utmana ödet =) Idag frågade faktiskt J om jag ville in till stan på julskyltning och julmarknad, klart jag ville =) Blev en supermysig dag och han bjöd även på fika, underbart =) Mer sådanna dagar efterlyses tack =)

Blev lite julklappsshopping och köpte även siffror till min adventsljus. Hade egentligen planer på att tillverka egna men de var så billiga och dessutom i metall vilket är en fördel så de ej tar eld.

Kommentera här: