Unikt??

Inte ofta det ringer på dörren och en okänd man undrar vad vi har för färg på huset... Det var ju så fräsch och han ville ha nåt liknande på sitt hus. Ja du, ingen aning svarade jag lite smått irriterad eftersom lillkillen blev väckt ur sin middagslur. Men det kunde ju inte han veta så fick allt bita ihop. Alla här i området vet vilket hus som är vårt, så det kanske är lite unikt av sitt slag. Litet o mysigt är det i alla fall, dock börjar det kännas lite väl litet, men att sälja känns inte helt rätt så utbyggnadsplaner smids... ;)

1 Josse:

skriven

Färgen är av märket demidekk och heter vit narciss tror jag el nåt liknande! :) den röda är en inomhuskulör som är blandad i en utomhusfärg och det har jag ingen aning om vad den heter! Jag tog bara med mig en av de där röda krukorna och sa att jag ville ha sån röd färg! :)

Kommentera här: