Mammas älskade pojke!!

Han fick bli stor ganska snabbt min lille kille. Tillsammans med bebisen väntar nya rutiner som jag egentligen inte är helt glad åt men är ett måste tyvärr =( Har alltid tyckt att sövningen vart så mysig, få ligga brevis och gosa med honom och hålla handen. Men då lillebror tyvärr har ont i magen kvällar och nätter fungerar det inte eftersom jag ibland är ensam om kvällarna och lillkillen kan absolut inte sova med en skrikande bebs i rummet. Så somna själv träning fick inledas och jag började vid middagsvilan... inte ett pip sa pojken! Jag förklarade att jag var utanför och att det är mycket skönare att somna själv, han somnade på mindre än 5 min!
Nu har vi gått vidare till kvällsnattningen. Inga protester där heller mer än att han ropar emellanåt för att se så jag verkligen är utanför.
Han är så otroligt duktig och det skär i mitt hjärta att han får kliva åt sidan för bebisen ibland. Men han älskar sin lillebror, pussar, kramar och gosar med honom så mycket han bara kan.
Mina fina pojkar!

Kommentera här: