BIC Soleil Bella

 
Som buzzador får jag varuprover som jag ska testa och buzza för vänner och bekanta. Jag sammanställer kommentarerna och rapporterar dessa i min slutrapport.
Den här gången buzzar jag om rakhyveln Soleil Bella från BIC.
En rejäl engångshyvel med 4 flexibla blad på ett rörligt huvud. Ergonomiskt grepp och en återfuktande remsa med kokosmjölk.
Jag har nu rakat mig varje morgon i dryga tre veckors tid med samma hyvel och benen blir ff lika släta och lena som efter första gången. Jag har inte haft någon tillstymmelse till att skära mig och jag är supernöjd med produkten! Kommer helt klart fortsätta att använda denna rakhyvel!
 
Vill du oxå bli buzzador?? Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail. Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Miasunset): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Miasunset Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken: http://www.buzzador.com?refstr=Miasunset&lang=SE

Kommentera här: