Tur i oturen

Det slår nästan aldrig fel att vi blir sjuka när vi äntligen ska få vara lite lediga tillsammans... :(
J började redan skärtorsdagen med sin förkylning och jag hakade på denna vecka. Jag som hade sett fram emot fix i hus och trädgård och lite mysiga utflykter med familjen. En tur ut till Rök för att besöka rökstenen med barnens mormor, morfar och gammelmormor följt av lunch hos gammelmormor hann vi med iaf under påskhelgen.
Tur iaf att J har påsklov denna vecka och kan då ta hand om barnen när min energi inte är på topp och lite plockande orkar jag med mellan varven. Idag blev det lite inventering av pojkarnas skor och insåg att det kommer bli en dyr vår :/ Oj vad deras fötter växer!
 
Nu tog J med sig pojkarna på en cykeltur med fika så jag tar mig nog en kopp kaffe och bara är en stund, kanske dags att börja fastna för en ny serie, Orange is the new Black tex...


 
 

Kommentera här: