Fix och rens...

Jag är just nu i rensarmode! O det gäller att ta tag i den känslan och rensa gärnet!
Idag har vi påbörjar kaosprojekt 1; Pojkarnas rum.
Vi har hämtat sängen och varit på IKEA och köpt skrivbord, stol, madrass o lite annat smått o gott som man alltid lyckas få med sig hem därifrån ;) Mannen skrivar för fullt och jag har börjat organisera därinne. De har leksaker i överflöd så jag försöker rensa lite i smyg, ta bort sådant som de aldrig leker med. Ber jag dem om hjälp leker de helt plötsligt med allt jättemycket ;p
Självklart passade inte hyllen som jag tyckte jag mätte så noga... men hittade en ny på Ellos som nu är på väg.
Ska ha en sänglampa till lillkillen och har sett att det finns häftiga 3D lampor som de nog skulle gilla, kanske satsar på en sådan. Ska även inskaffa lite tyg till kojan, kanske nya gardiner oxå?
Mycket pill o fix, men roligt är det =)
 
Ellos Home Hylla 2x2
 
Turtles 3D Lampa Leonardo

Kommentera här: