Blinka lilla stjärna där

Den här veckan inleder vi med lite sjukdomar. "Bara" förkylning men är glad så länge vi kan undvika vinterkräksjukan!
Det har blivit en del soffmys med några avsnitt av Sunes Jul som lilleman o jag inhandlade i helgen. De här dagarna när jag får ha båda pojkarna hemma o mysa med är guld värda. Efter sommaren börjar lillkillen ettan o då finns inte samma möjlighet till det tyvärr.

Hittade en plats i hallen på övervåningen till stjärnlampan från Alice & Fox jag inhandlade för snart ett år sedan. Köpte den till pojkarnas rum men hittade ingen bra plats så den har legat i garderoben fram tills nu.

Och jag har nu äntligen fått tag på Lysekil stjärnlampan. Den är typ slutsåld i alla butiker men lyckades hitta en på nätet som jag beställde. Väntar nu med spänning och hoppas den blir lika fin i tv-rummet som jag föreställt mig!
Jag har en förkärlek till stjärnor ;)

 

Kommentera här: