Att inreda för familjelivet

(null)
 
För mig är det viktigt att barnen känner att även de bor här. Det ska finnas plats för deras intressen och leksaker och miljön ska vara anpassad för lek. Det är en enorm utmaning att utforma huset både modernt och funktionellt men vad kul det är när man hittar de där detaljerna som är snygga, funktionella och barnvänliga.
Jag vill skapa ett hem där barnen ska känna att de kan umgås med sina vänner, där de kan få utlopp för sin kreativitet och vara delaktiga i vardagen. Eftersom även hundar är en stor del i mitt liv bör hemmet dessutom vara hundvänligt. 
 
Den här stolen har jag visat förut, jag föll pladask när jag sh den och denfyller det tomma utrymmet bredvid trappan. En supercoola regissiörstol från Minitude som som passar likaväl barn som hund, tyget är avtagbart och kan tvättas vilket är ett stort pluss!
1 Mamma:

skriven

Söta Svante!

Kommentera här: