What's your favourite color?

(null)
 
Välkommen underbara vår, och alla våriga produkter som plockas fram ifrån gömmorna. Jag är fortfarande helt kär i fjolårets hetaste färg, roseguld! Hur snygg är den inte liksom <3
Telefonen kom först, IPhone såklart... men när IPhone först lanserades skulle jag absolut aldrig skaffa mig en, jag ville inte vara som alla andra men till slut hade jag inget val. Fanns liksom inget annat bra att välja mellan och nu är jag fast. Kan inte tänka mig någon annan telefon. Visst är det häftigt egentligen hur ens personlighet kan spegla av sig i telefonen genom färg, form och modell.  Det vore spännande att höra, vad tycker ni att min telefon säger om mig?
 
Sen kom jackan, bomberjacka från Glamorous och det var kärlek vid första ögonkastet. Mjuk, skön, glansig och helt underbar <3
Väskan har jag fått från min syster, hon skämmer ofta bort mig med väskor och det har blivit några stycken genom åren. Storleken på den är perfekt, brukar ha den när jag är iväg med familjen för den rymmer allt vi behöver.
Anastacia glajjorna kommer från H&M. Jag har så svårt att hitta bra solglasögon som sitter kvar, jag har så litet huvud så de flesta snygga jag hittar trillar av. Men dessa är toppen!
1 Sara Ekman:

skriven

Så snyggt!: )

Kommentera här: