Föräldradag

(null)
 
För ett par dagar sedan var det studiedag i skolan så jag passade på att ta ut en föräldradag. Jag värdesätter verkligen de här dagarna när vi kan vara lediga tillsammans och bara ta dagen som den kommer ❤️
 
Började dagen med frukost i soffan tillsammans med boysen och Cartoon Neteork. Ingefärste, äggröra och kvarg är min standardfrukost på lediga dagar. Sen väntade ett träningspass, mage och ben stod på schemat. För att överhuvud taget hinna träna får jag utöva passen hemma, tillsammans med barnen. Jag tycker det är viktigt att visa barnen det roliga med att röra på sig. Med min bakgrund som dansare och mannens karriär inom BJJ har vi en naturlig inställing till att röra på oss och ha kul tillsammans. Jag hoppas det kommer spegla av sig på barnen genom hela livet.
 
Solen började titta fram och det blev en fantastisk vinterdag med vårkänsla så grabbarna och jag knallade bort till pulkabacken en sväng och avslutade med varmchoklad och lite kompislek..
 
(null)
 

Kommentera här: