God Natt Älskling =)

40 dagar kvar tills storken beräknas landa och nu är spjälsängen köpt, monterad och bäddad. Fick lägga ner mina drömmar om en oval säng och istället knalla till IKEA och köpa en hederlig Hensvik. Bäddsättet köpte jag för länge sedan och det är givetvis Lundmyr <3
Har haft svårt att hitta ett spjälskydd jag tyckte om men idag hittade jag ett med Pingu som passar in i vårt sovrum, men ändå har nåt för bebis att titta på du mamma ;) Första Nallen får oxå den ta plats i sängen =)

 

  



Nu när Z ska flytta hem igen var vi tvugna att ha en grind in till sovrummet för bebis säkerhet. Även den hittade vi på IKEA för nästan halva priset när man var IKEA Family meddlem, perfekt =) Nu kan bebis sova säkert, men vill ändå ha en babyvakt.. just in case...

1 Mamma:

skriven

Så skönt att du lyssnar på mig ibland. Det blev jättefint. Bebis kommer bli så glad.

Kommentera här: