Pink is the new black

(null)
 
Mitt hem genomsyras av färgskalorna grått, rosa och vitt. Jag älskar verkligen det ljusa intrycket som skapas med vita väggar och interiör. Vet ni egentligen hur många olika nyanser av vitt det finns?
För att förstärka det vita använder jag mig av kontraster och tycker att den här cementgrå nyansen är så snygg!! Den lägger jag gärna in på golv, mattor, lampor, gardiner och på ställen där det är helt meningslöst med vitt, t.ex. soffa. Alla mår bra av en färgklick i livet och det är ingen hemlighet att jag är svag för guldrose eller gammelrosa. Den accentfärgen avänder jag gärna på blommor, plädar och andra detaljer. Inte för mycket för jag vill endast ha en toutch of pink.
 
Och nu har även jag skaffat mig den populära knutkudden och såklart fick den ha accentfärgen gammelrosa <3

Kommentera här: