10:e månaden...

Trodde inte det var möjligt men imorgon går jag in i 10:e månaden =/ Vecka 42... BF+8... Kanske är jag en elefant, de är väl dräktiga en sisådär 1,5 år... Hehe. Nåja, hinner ju få mer gjort här hemma så det är väl en fördel... nackdelen är väl att jag inte orkar så mycket, är ganska otymplig och allting tar mycket längre tid än vad de brukar...


Har nu inskaffat en babyvakt =) Blev denna från Top Com som fått bäst i test i tidningen Vi Föräldrar. Visste ni förresten att Teknikmagasinet kan sänka priset på varorna om konkurenterna är billigare... Vi hade tänkt köpa en annan modell som låg ett par 100 kr billigare. Men de hade slutat med den och hade nu bara denna modell för 599 kr. Men jag sa att vi då avvaktar för jag visste att en konkurent hade denna babyvakt för 499 kr (måste ju vara snål när man är föräldraledig). Men då kikade killen upp det i sin data och vips kunde han sänka priset till 499 kr. Det ni ;)


Idag var vi över till Öland en sväng då Leksaksmagasinet ska flytta och hade utförsäljning på allt!! Det var ganska urplockat men hittade en del. Fick äntligen tag på ett sparkskydd till bilen som vi letat efter länge, är ju lite kräsen så det får ju inte se ut hur som helst ;) Köpte även en bäddmadrass till spjälsängen, en jättefin vit kabelstickad babyfilt och solskydd till bilrutan. Allt detta för under 500-lappen =) Som sagt, gillar att shoppa och ännu roliogare är det när det är billigt =)

Kommentera här: