Helgen

I helgen har det vart full rulle som vanligt. Inleddes i fredags med en tur till Maxi o storhandla, sen vidare hem för att laga mat då S & G kom på middag. Blev en riktigt trevlig kväll, vi bjöd på välkomstdrink och skagensnittar, sen testade jag ett nytt recept på grekisk potatiskaka som var supergod!! Till det blev det kycklingfilé, beasås / rödvinssås, sallad och bröd. Till sist kaffe och chokladpuddig. Massa snacks och mycket prat och skratt =)

Lördagen inleddes med röjning efter fredagens galej, pojken bytte däck på bilen och lillkillen och jag räffsade löv, pust vilken tid det tar! Var nog ute i två timmar och fick 1/5 av trädgården gjord =/ Förra året slapp jag eftersom jag hade tjockismage, så tänkte ta igen det i år, men det tar sin lilla tid =)

Söndagen har vart lugn o skön, slappa, god mat, godisfrosseri och ett snabb besök av lillkillens farbror o hans tjej.

Nu väntas en ny vecka men massa tokigheter och äventyr =)
1 Josse:

skriven

Tack! Blev faktiskt väldigt nöjd själv! Det va riktigt kul! Skrev upp dig på listan. Om du inte redan blivit förfrågad så får du också chansen att modella lite! :)

2 Josse:

skriven

TACK för tipset ang föräldrarpenningen! Tur du sa det! Har en stackars vän som jobbar där som jag ringer ibland men det har hon glömt upplysa mig om! Ska J vara hemma något?

Kommentera här: