Nestlé Min frukt

 
Som buzzador får jag varuprover som jag ska testa och buzza för bekanta. Jag sammanställer kommentarerna och rapporterar dessa i min slutrapport.

Den här gången buzzar jag om Min frukt från Nestlé. En fruktsmoothie i "klämförpackning" som är enkel och smidig att ha med sig i väskan. De har tänkt till med korkens utforming så kvävningsrisken för de små är minskad, stort plus! Lillkillen var inte förtjust i dessa men junior älskade dem! Tycker dock att de innehöll lite för lite, endast 90 gr.. vilket är mindre än en halv barnmatsburk. Junior var inte alls nöjd efter en utan det kändes mer som en teaser...
 
Vill du oxå bli buzzador?? Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.
Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Miasunset): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Miasunset
Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken: http://www.buzzador.com?refstr=Miasunset&lang=SE

Kommentera här: