Vilken vecka!!

I helgen fick jag äntligen hem lillkillens Jabadabado stolar som vi suktat efter ett tag nu, men avvaktat eftersom vi tyckt han har varit för liten. Men nu fick lillebror en åkpåse till vagnen och tyckte att storebror då kunde få sina stolar =)
 
Men självklart var den ena stolen trasig när den kom så har fått böka med reklamation av den =/
 
Till råga på allt var det även strul med min senaste tygleverans då ett av tygerna hade en lång reva och fläckar, trist. Men toppenleverantör skickar mig nytt tyg utan konstigheter alls =)
 
Och så slutligen kom idag pojkarnas nappar på posten. Har beställt namnnappar till likklillen nu när han går på förskola så de inte ska kunna förväxlas med någon annans. Och klart att lillebror oxå måste ha då ju ;)
Bara det att tydligen tyckte danmark att lillebror är en tjej och bestämmer sig för att både byte märke, färg och tryck på napparna ;) Tredje reklamationen denna vecka då ;/ Nä nu tänker jag nog inte beställa från nätet mer på ett bra tag! Bara krånglar för mig ju...

Kommentera här: