VAB, Barnrum och rumsrenhet...

Yes då kör vi lite VAB igen... Lilleman har gått och blivit förkyld (igen) så idag har vi myst i soffan framför morgonshowen, spelat PS4 och ätit glass. Försöker greja lite småfix mellan varven och förbereder oss för en eventuell magsjuka som nu härjar runt på hans avdelning dessutom =/ Tvättar upp lakan, kläder och handdukar så vi har utifall att... 
 
Fick tips om att Biltima nu säljer Plexiglas! Underbart! Är en tanke jag har haft i några år nu att sätta upp på väggen i pojkarnas rum och bli till en ritvägg för whiteboardpennor! Det har aldrig riktigt blivit av men nu när jag ändå håller på att fixa där inne kan jag lika gärna slänga upp ett plexi oxå tycker jag =)
 
Valpen har fått ett bakslag. För ett par veckor sedan jublade jag och var övertygad om att han nu hade lyckats bli rumsren, så senaste dagarna har vi inte varit så jättenoga med att stänga sovrumsdörrarna. Men på morgonen igår satte han sig i Lillemans säng igen =( ... och idag... Så tillbaks till ruta 1...
 
Plexiglas ®   Whiteboardpenna, 7 st.
 

Kommentera här: