Love Beauty and Planet

(null)

I samarbete med Buzzador.

Jag är en vanemänniska och fastnar jag för en grej som funkar kör jag oftast på med samma under en lång tid. Så jag var därför lite skeptisk till att testa nya hårvårdsprodukter och vilken effekt det skulle ha på mitt hår. Då jag enbart tvättar mitt hår en gång i veckan (om inte annat krävs såklart) krävs det produkter som kan bevara mitt hår fräscht och levande länge.

Love Beauty and Planet är verkligen Fantastiska hårvårdsprodukter. Vegancertifierade med ekologisk kokosolja och doften av ylang-ylangblomma. Flaskorna är tillverkade i 100% återvunnen plast med smidigt knäpplock.

Jag blev positivt överraskad av resultatet, doften är somrig och fräsch och håret får en ihållande känsla av rent och levande. Jag  är verkligen supernöjd!

Kommentera här: