Nyårsafton 2007

Förberedelsen är stor, ny frisyr, nya smycken, nya skor, ny väska och framför allt, ett nytt fodral! Tyvärr fastnade jag inte på bild denna kväll så ni kan inte avnjuta min kreaktion...

 Denna kväll samlades runt 17 vänner i ett hus i motala, där inledde vi kvällen med att hugga in i den planka vi beställt, mm gott. Efter det lekte vi lite, L hade hittat på en jätterolig lek där vi skulle svara på massa frågor om olika TV-program..  Sen pratade vi... och pratade... och pratade. Dags för dessert... vaniljpannacotta. Oj klockan är redan 23.58. Fort på med skorna, ut i trädgården för att skjuta raketer. Herre min skapare, folk borde få ta körkort på dessa, det höll på att bli en lekstuga mindre i trädgården... men den klarade sig. Vi skålade med skumpa och avgav våra nyårslöften...

Väl inne igen blev det mer lekar. Sing Star plockades fram och det är ett under om jag inte kommer drabbas av Tinnitus efter denna kväll... aldrig förut har så många falska toner avlagts under ett och samma tag, men oj vad vi skrattade! Runt 02 kom vi på att vi inte sett B sen tolvslaget.. dags att go Bernelf-hunting. Vi spotade honom i trappen men lyckades inte riktigt fånga honom på bild... vi måste smyga oss närmre...

    Ha där fick ja'n. Fullpott till mig, vackert eller hur, hehe.

Kvällen avslutade vi 03.30 hemma hos J med en päronlikör innan sängdags.

Kommentera här: