Kronisk trötthet

Eller något liknande. Känns som jag går i en dvala hela dagarna o jag vet exakt vad det handlar om... JOBBÅNGEST! 3,5 veckor kvar sen är min fantastiska underbart härliga mammaledighet över =( Det har vart den mysigaste tid någonsin och jag har njutit varenda minut. Men snart är det dags att återvända till verkligheten med nytt jobb och nya utmaningar.

Jag däckar runt 21 tiden varje kväll, men att vara småbarnsförälder, renovera hus och starta företag samtidigt som jag försöker vara den perfekta mamman med städat hem, hembakat och kompisträffar är tufft. Men huvudsaken är att lillkillen har det bra =)

Nyhet i kollektionen är ett par knickers. Kände att det behövdes ett plagg som var mitt emellan byxor och shorts så ett par knickers med mudd i midja och benslut fick det bli. Valde att ha en bakficka för en lite tuffare look. Blev supernöjd med resultatet och spinner redan vidare på utvecklingsplaner =)

  

Vill du oxå ha personliga knickers till ditt barn?? Kika in på lskadeangel.blogg.se

Kommentera här: