Shopping till barnen

Tycker det är enormt skoj att shoppa kläder till barnen! Och där har jag även tanken kvalté framför kvantitet. Så väljer att lägga lite mer pengar på kläderna så håller de oftast säsongen ut =)
 
Här är några av senast inhandlade ögonstenar ;)
En Newbie pyjamas till junior, samt ett par Cheap Monday jeans.
Ett par fodrade Tretorn stövlar till lillkillen
 
 
Bästa plagget på hösten tycker jag ändå är de fodrade regnställen, så fick bli ett från Bagheera till lillkillen.
 
Jodå, jag har sagt det förr, men säger det igen...
Jag fullkomligt ÄLSKAR Kappahls Newbie kollektion! Nu går storlekarna tyvärr endast upp till 74 så sista rycket för junior nu =(
Det här står på inköpslistan:
Offwhite Body, Body i mjuk bomull med farfarsknäpp...Body: 79,50 kr
 
Blå Joggingbyxa, Mjuka 5-ficksbyxor med resårinfälld...Tuffa joggingbyxor: 129 kr
 
Offwhite Mössa, Ekologisk bomullsmössa med sött...Mössa: 69,50 kr
Detta motiv finns även på en playsuit som jag vill ha. Hänger dock på flickavdelningen men tycker det passar små pojkar oxå!
Finns även en grå fodrad ulloverall med duffelknappar som är så fin!!

Kommentera här: