God Fortsättning

Julen spenderade vi med familj och släkt på Östgötaslätten. Pojkarna blir lite extra spända och jag tycker det är rätt skönt att komma hemifrån några dagar. Hunden får lite miljöträning och får lära sig samspela med andra hundar, jättebra!

I år fick jag för mig att piffa till några av barnens julklappar lite extra med såklart lite jultema. Det blev Tomtens bälte, snögubbar, rudolfsar, polkagrisar och julkulor. Jättekul men tar tid! Så jag fick begränsa mig till att varje barn fick varsitt piffat paket (jo jag satt som vanligt natten innan och slog in paketen, fast jag absolut inte skulle!!)

Efter Kalle Anka kom tomten och hälsade på, hundarna skällde ut honom, något barn var skeptisk, något barn lite rädd och någon överlycklig, haha men visst är det underbart =)

Min kära far har gjort det igen! Han knåpade ihop en trägran till mig i julklapp och den är så fin!! Funkar att ha både ute och inne så nu måste jag bara bestämma vart jag ska ha den <3

 

Kommentera här: