Trick or Treat

Halloween är en liten flyktig högtid och jag måste erkänna att jag egentligen inte riktigt vet när man ska fira det... och eftersom det finns minst två potentiella dagar denna vecka gäller det att vara redo båda dagarn.
 
Jag är inte mycket för skräckvarianten av Halloween utan tycker mer det är lite mysigt med söta spöken, häxor och fladdermöss. Pojkarna laddar för denna dag och de har hjälpt mig med allt ifrån pumpa till dekorationer.  Har man barn får man tagga ner på det där pedanta pyntandet och lämna plats åt barnen. Sen försöker jag vägleda dem in i min linje men de måste också få tycka, tänka och komma med åsikter.
 
I år portionerade jag ut godiset i svarta hundbajspåsar som jag delade ut till barnen som Halloweenade, Det var så roligt att se deras reaktioner när jag la ner påsarna i deras hinkar, undra vad de tänkte :)
 
 Det blev en mysig kväll med fika, god mat och filmmys. 
 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
 

Kommentera här: